poniedziałek, 28 lipca 2014

Plażingowa alternatywa na aktywność

W dalszym ciągu piękna pogoda. Wykorzystując ten fakt wybrałem się z narzeczoną i przyjaciółmi nad nasze piękne, piaszczyste morze Bałtyckie. Woda była w miarę ciepła około 17 stopni. Jak dla mnie wystarczająco. Żar z nieba się lał, czyste, piękne, niebieskie i bezchmurne niebo efektywnie opalało. Ja nie potrafię tylko leżeć na plaży i się "smażyć". Choć lubię się opalać, ale wolę to robić podczas aktywności. Pobyt na plaży oferuje nam wiele aktywności jak piłka nożna, piłka siatkowa plażowa, freezby, nordic walking i wiele innych. Wszystkie aktywności przerabiałem już niejednokrotnie i będę uprawiał w dalszym ciągu, ale ostatnio dostałem w prezencie od operatora telefonii komórkowej rakietki do tenisa plażowego. Bardzo prosty zestaw trochę sklejki i piłeczka gumowa, ale frajda niesamowita. Aktywność wymagająca i bardzo dynamiczna. Polecam jako alternatywę na plaże i aktywne spędzanie wolnego czasu z przyjaciółmi czy z rodziną. Zestaw na allegro można kupić za parę złotych, koszt nie wielki, a frajda murowana.